Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten osaisi nauttia hyvästä päivästä?

Hei Meikku ja kaikki muutkin! Minä myös aloitan työt ylihuomenna ja luultavasti työskentelen samalla tavalla kuin Sinä Meikku eli olen puolet töissä ja puolet sairaslomalla, eli sillä uudella osasairaspäivärahalla. Kovin sen käyttö tuntuu vähäiseltä. Minäkin, joka sentään olen melkoisen isolla työnantajalla, olin kuulemma ensimmäinen joka haki tätä mahdollisuutta. Eihän sitä voi pitää kuin sen 72 päivää, eli loppuu osaltani 28.12 tänä vuonna. Mutta on tosi hyvä, että voi näin kokeilla sitä jaksamistaan.

Minulla myös nuo huonot ennusteet nostaa päätään silloin tällöin ja vielä kun on tutkimuksia edessä, ennen kuin voin huoahtaa helpotuksesta. Mutta ei auta, pakko vain mennä eteenpäin näillä eväillä mitkä on saanut. Kuntoni on muuten melko hyvä, mutta tuo "ämpärihiki" on aika sietämätöntä joskus. Se minua eniten arveluttaakin tässä työhön paluussa, miten voin olla asiakaspalvelussa, jos naapa on vähän väliä litimärkänä. Ja kyllä se olo on muutenkin niiden hikoilupuuskien aikana aika sietämätöntä. Mutta sanoin jo tänään pomolleni, kun puhelimessa juttelimme, että otan tuulettimen naamani viereen. Nytkin se pohottaa tuossa, kun kirjoittelen.

Mukavaa päivän jatkoa.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 2.10.2007 klo 14:12:22