Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidoista
Heippa kanssasisaret!Pitkästä aikaa ehdin taas tänne. Minulla on on sädehoidot viimeistä viikkoa vaille valmiit. Iho on kestänyt hoidot hyvin. En ole tarvinnut mitään erityisiä apuja. Ihan normaalisti rasvailen suihkun jälkeen Ceridalilla, ei sen kummempaa. Nännin alueeseen olen saanut sellaisen suojaavan "laastarin", kun se alkoi vähän aristaa.
Viikko sitten aloitin työt ja vaikka olenkin vielä väsynyt, niin on kyllä aika ihanaa, että päivät menee työn touhussa ilman, että tarvitsee miettiä yhtään tätä typerää sairautta, ennen kuin 14.45 astelen sädehoitoon. Hoidoissa käynti töiden ohessa onnistuu minulla ihan hyvin, kun sairaala on tuossa työmatkan varrella. Muutenkin hoitajat on tosi rentoja ja kivoja, eikä siellä sairauksista puhuta, vaan vaihdetaan päivän kuulumisia. Sopii minulle oikein hyvin. Tarpeen mukaan toki neuvovat.
Moni minulle sanoi, ettei kannattaisi sädehoitojen aikana vielä hosua töihin, mutta minulle tämä on sopinut oikein hyvin. Aloin olla jo niin väsynyt kotona olemiseen ja sairastamiseen. Jotenkin tuntui, että se sairaana oleminen kävi todellakin raskaasta työstä. Nyt saan ainakin työpäivän ajan kokea olevani terve, enkä ehdi sairausasioita miettiä. Illat toki lepäilen ihan suosiolla...
Tällaista täällä, viikon päästä vielä viimeinen lääkäri tälle keväälle ja sitten on hoidot ohi. Ihanaa!!!
Säteilevää kevättä kaikille!
t. Johanna
- SädehoidoistaJohanna65
- Re: SädehoidoistaElokuu 62
- Re: SädehoidoistaKikka3
- Re: Sädehoidoistathegirl
- Re: Sädehoidoistaulriikka
- Re: Sädehoidoistamaria68
- Re: SädehoidoistaJohanna65
- Re: SädehoidoistaElokuu 62
- Re: SädehoidoistaKarhutar
- Re: SädehoidoistaKala62