Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: leikatun rinnan alue
Hei Sartsu,saisinko lisätietoja kirjastasi? Työskentelen itse kirja-alalla ja voisin hankkia kirjasi itselleni. Vai saako sitä vain sinun kauttasi suoraan? Minullakin todettiin kutakuinkin samoihin aikoihin kuin sinulla gradus 3 syöpä rinnassa, her-positiivinen ja hormoninegatiivinen. Itse olen juuri käynyt ekassa kontrollissani ja vielä olisi lannerangan magneettikuvaus edessä. Haluavat tarkistaa, että kulumaksi todettu löydös varmasti on kulumaa eikä etäpesäke... Jännittää ja pelottaa, mutta ei auta kuin kestää siihen saakka kun tulokset tulevat! Lisäksi odotan pääsyä terveen rinnan poistoon, en jaksa tätä toispuoleisuutta, kun terve rinta on E-kuppia ja jo nyt olen saanut rasitusvammoja toispuoleisuudesta johtuen! Lääkäri suhtautui tosi ymmärtäväisesti pyyntööni. TOivottavasti pääsen leikkaukseen vielä ennen kesää.
Tsemppiä kaikille kohtalotovereille ja voimia tulevaan toivottaa
Julma-Kumma
- leikatun rinnan alueyasmin
- Re: leikatun rinnan alueKarhutar
- Re: leikatun rinnan alueKarhutar
- Re: leikatun rinnan aluebellavita
- Re: leikatun rinnan aluetanssityttö
- Re: leikatun rinnan aluesartsu
- Re: leikatun rinnan alueJulma-Kumma
- Re: leikatun rinnan aluekevätmieli
- Re: leikatun rinnan alueyasmin
- Re: leikatun rinnan alueiirukka