Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensimmäisen CEF hoidon jälkimainingit

Mulle sanottiin myös jo aikoinaan ekan taxon yhteydessä, että greippiä sopii välttää. Syytä en edes kysynyt, kun en ole mikään greipin ystävä, joten ei niitä tule muutenkaan syötyä. Mutta tuoreesta greippimehustakin mainitiin.
Tsemejä MeriTuulelle ekaan ceffiin; onko sulla tippapäivä jotenkin aikaistunut alkuajoista; eikös sulla ollut maanantai-- muistan sen siitä, kun mulla on tiistai. Mulla on 4. syto ensi viikon tiistaina. Seuraavaa pitäisikin pyytää aikaistaa perjantaille. 5. sytoviikko on toiminnoiltaan sen verran "vaativa" että haluaisin osallistua "tavalliseen elämään". Oletteko saaneet muut hivutettua 3 vkon jaksoa muutamalla päivällä koskaan lyhyemmäksi -- siis varsinkin jos veriarvot on hyvät? Mulla trombot yli 300, neutrofiilit 2,5, joten voisin varmaan pyytää 4 päivän aikaistamista -- vai mitä siskot tuumaa?
Viimeksi otin vain yhden kytrilin ceffin jälkeen kotona, ja täytyy sanoa että etoa olo kesti turhan kauan. Ykä ei käynyt, mutta semmonen yleisällötys oli päällä. Nyt aion tankata primua ja kytriliä riittävästi, jotta viikko notkistuisi...
Aurinkoista viikonloppua kaikille, rentoudutaan ennen ensi viikon koitoksia!
t. tella
tella | 13.7.2007 klo 11:21:08