Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiutaleen hiukset?

Hei.. Kristitty Lilja kyselit näistä hiusten kasvamisesta,, Siksi vastailen myös täältä, Minulla oli viimeinen cef 3 .7 eli nyt reilu 5 kuukautta sitten, ja olen jo parikin kertaa käynyt kampaajalla tasoittelemassa ei siis pituudesta voi leikata mutta niskakarvat ja korvien yläpuolelta leikattu ja siistitty sekä oon ottanut värin kun tuli harmaana osittain, pituutta on noin 3-4 senttiä. Hiukset kasvaa tois paksuna ja kiharana,, koskaan aikasemmin mulla ei oo ollut "kiharoita" kylläkin taipusa tukka mutta tämä on ihan eri tuntunen. Peruukin heitin pois lokakuussa, oli vähä outoo tottua olla ilman sitä päätä paleli ,, mutta kun sitä pääsi "omaa tukkaa" harjaamaan tai ihan viispiikkisellä ja vahalla laittaa(nostelee ) se oli aivan ihanaa. Ripset ja kulmat alko aika pian myös kasvaa viimeisen hoidon jälkeen, olisko noin kuukauden verran. En tiedä auttoko kun ostin apteekista Priorin tabletteja ,, mutta söin niitä 3 kuukautta. Onnea vaan sinulle ja meille kaikille,kasvaa se tukka vaikkakin joskus tuntuu että sisäänpäin.
ael | 15.12.2008 klo 21:25:24