Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiutaleen hiukset?

Hei! Hiukset on tällä hetkellä n.3,5 cm pitkät, tummat jossa on paljon harmaata ja menee kiharaan. Moni sanoo että voisin hyvin olla ilman peruukkia, mutta kun en itse koe sitä vielä kotoisaksi niin ajattelin jos talven pitäisi peruukkia ja keväällä leikkauttaisi noi haituvalatvat, ottaisi värin ja jos mahdollista vielä silloin saada, niin hankkisin pidennykset(ei kauheen pitkät). Vaikka toi peruukki jonkin verran iltapäivästä alkaa hiertämään, niin on jotenkin aamuisin niin kiva laittaa valmis tukka päähän. Mutta ripset kasvaa älyttömän hitaasti, nyt ripsiväri näkyy jo mutta pituutta uupuu jonkin verran, välillä laitan pelkkää luomiväriä ja rajauskynää, eikä kukaan ole huomauttaunut että mulla ei ole ripsiväriä. Ripset ku alkoi kasvamaan, ne tuli aika epätasaisesti, oli lyhyttä ja pitkää ja kun kokonaisuus oli lyhyt, niin siinä vaiheessa ripsivärin laitto oli taidetta. Mutta puolen vuoden kuluttua on jo varmaan käyty ainakin kerran parturissa ja ripsetkin jo kasvaneet ja mikä isoin asia 1v kontrolli (maaliskuussa) ohi!!! Aika jännä puoli vuotta on mulla tässä vaiheessa rajana, mitä ajattelen eteenpäin.

Terveisin Hiutale
hiutale | 15.12.2008 klo 20:18:09