Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kolmas taxo takana

Hei minä myös!

Minä pyysin päästä viime käynnillä (torstai) lääkärin luona juttelemaan tästä ahdistuneesta olosta. Ensin luvattiin onnistuvan, mutta polilla selvisikin ettei lääkäri ehdi tavata. Lääkäri jättänyt vain viestin, että olla yhteydessä omaan työterveyslääkäriin tai terveyskeskukseen. Kyllä tuntuvat olevan kovin kiireisiä nuo lääkärit!!! Tuli vähän kyllä semmonen olo kuin olis tyhjän päälle jäänyt!!! Syöpäpolin sh onneksi ehdotti tuota psykiatrian sh:aa, siellä kuulemma saa tarvittaessa myös lääkärin apua. Saa nyt nähdä miten huomenna käy!
En tiedä tuosta Ratiogramista. Saitko sillä neutrofiilit nousemaan? Neulastasta olen kuullut ja lukenut paljon ja pyysinkin sitä, mutta Nivestimiä sain. Inhottaa vaan pistää sitä niin monta päivää peräkkäin!
Miten olet itse pärjäillyt, oletko joutunut hakemaan apua mistään jaksamiseesi? Minulla jaksaminen tällä hetkellä aika lailla nollilla.

Kiitos kun kirjoittelit, vaihdetaan kuulumisia!

terv. Wanda
wanda | 26.1.2014 klo 14:56:59