Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kolmas taxo takana

Kiitos stvvk vastauksesta ja tsempistä!

Tapasin fysiatrin viime tiputuksen yhteydessä torstaina, sain uusia jumppaohjeita samalla. Vielä eivät tunnu ainakaan helpottavan oloa. Mulla tulikin leikkauksen (25.10.-13) takapakkia, kun haava meni nekroosiin (kuolioon) ja jouduin uusintaleikkaukseen n. kuukausi ekan jälkeen. Rinnan ihoa on jouduttu kuromaan tosi tiukalle! Fysiatrikin sanoi, että tosi kireällä arpikudos näyttää olevan. En saa vasenta kättä nostettua vieläkään sivukautta juuri hartiaa ylemmäs, kiristää rintaa ja kainaloa aivan sairaasti! Kunhan saan ceffit käytyä läpi alkaa 25x sädehoidot. Fysiatri pyysi olemaan yhteydessä heti ensimmäisen sädehoidon aikaan, saisin sitten ilmeisesti jotain hoitoa tilanteeseen, jos oireita vielä on. Tuntuu vaan niin kaukaiselta ajatukselta, jos ei tämä kipuilu hellitä aikaisemmin! Ahdistaa ja masentaa ja tuntuu aika toivottamalta!!!
Minulla myös nuhan tuntemuksia ja kurkku hieman karhea, ollut samat tuntemukset joka tiputuksen jälkeen. Nenän limakalvot ovat olleet kuivat ja karstaiset koko hoitojakson ajan, välillä ihan vereslihalla. Valkosolutekijän Nivestimin pistämisen aloitan taas huomenna, sitä pistänkin sitten ensi lauantaihin saakka joka päivä. Mulla laskee neutrofiilit niin alas, että on käytettävä tuota pistosta välttämään infektioita ja nostamaan valkosoluarvoja.
Minkälainen sinun dignoosisi on? Montako kertaa saat sädehoitoa? Mulla HER-2 positiivinen, joten vielä viiden vuoden tablettihoito tulossa päälle. Vaihdevuodet mullakin päällä, koska samoin mullakin lopetetiin hormonikorvaushoito, elikkä samassa jamassa ollaan! Olisi mukava kirjoitella enemmän kuulumisia kun näytetään olevan samassa hoitoputkessa menossa!
Rankalta ja raskaalta tämä tuntuu, en tiedä joko nyt on iskenyt jo hoitoväsymys vai mikä!!?? Välillä tuntuu ettei vaan jaksa eikä kiinnosta mikään!

Voimahaleja!!!

terv. Wanda

wanda | 25.1.2014 klo 19:28:08