Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Päivänsädekerho alkoi
Heips kaikki kerholaiset ja muut "sisaret"Ja hyvää tätä vuotta!
Päivänsädekerho alkoi eilen ja juuri äsken kotiuduin jo toiselta käynniltä. Homma hoituu tosi nopeasti. Kesti tasan 15 minsaa koko käynti + tietty matkat. Eilen epäilin etteivät vielä antaneet mitään säteitä, koska en tuntenut mitään. Hoitaja minulle tänään naureskeli, ettei sen pidäkään tuntua, ja hyvä näin, sillä silloin kaikki meni ok:) Minulle on määrätty säteitä 25x ja niiden lisäksi 3x boosteria.
Minulla oli kiireinen joulu ja vuodenvaihde, kun lapset lapsineen vuorollaan meillä vieraili. Uudenvuodenaattona kaikki kolme lastani puolisoineen ja yhteensä 6 lapsenlapsen kera olivat meillä, joten vilkesttä ja vilinää riitti. Vanhin piskuisista on 7 v ja nuorin täyttää reilun vkon kuluttua vuoden. Oli tosi ihanaa, kun kaikki olivat yhtä aikaa paikalla! Nautin suunnattomasti.
Fiilikset on edelleen hyvät. Edelleen uskon ja luotan, että hoitoni purevat tähän tautiin ja pääsen rannalle aikataulun mukaan. Olin eilen verikokeissa ja sain tulokset tänään. Veriarvot kaikki kohdallaan. Jippii:)
Hiukset ovat alkaneet kasvamaan, tosin minusta taitaa tulla blondi, koska ovat niin vaalean oloisia haituvia, mitä sitä pukkaa. Onneksi hiusvärit on keksitty:)
Sairaslomani loppuu helmikun lopulla, ja sitten mietitään mitä tehdään. Työpaikkani loppui syksyllä, joten siihen ei ole enään paluuta. Olin marraskuun alussa pääsykokeissa muotoilija kouluunkin ja olisin päässyt sinne, mutta en kuitenkaan sitten mennyt, koska koulu olisi alkanut jo nyt eli säteiden kanssa päällekkäin ja koulutus olisi kestänyt 4 vuotta. Totesin olevani turhan iäkäs niin pitkään koulutukseen ja koulutuksen vaikuttavan liian paljon tulevaan eläkkeeseeni. Joten annoin paikan nuoremmille:)
Töistä en ole huolissani, minua on nyt jo kyselty muutamaan paikkaan, eli enköhän taas paikkani löydä kun sen aika on.
Tulipa pitkähkö teksti, mutta en ole ehtinyt kirjoitella useampaan viikkon, joten laitoin teille näin ollen hiukan "väliaikatietoja".
Voipi olla, että tämä nettiriippuvuus alkaa hiukan tässä vaiheessa jo hellittämään, kun tuntee olevansa jo lähes rannalla:)
Hyviä vointeja kaikille!!
t. Peevikki
- Re: Päivänsädekerho alkoiKarhutar
- Re: Päivänsädekerho alkoiKehäkukka
- Re: Päivänsädekerho alkoipeevikki
- Re: Päivänsädekerho alkoiKarhutar
- Re: Päivänsädekerho alkoipeevikki