Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoito ja iho
Näin juuri minullekin kävi, että tuo jopa ihon repeäminen tuli vasta sädetyksen päätyttyä.En sitä ennen tuntenut mitään eikä ollut muistaakseni kuin lievää punotusta.
Appelsiinimainen iho on ehkä vähän normalisoitunut, onhan tästä jo seitsemän vuotta aikaakin, tunto ei kylläkään kainalon puoleiseen rinnan osaan ole palannut (eikä varmaan palaakaan). Ja hiukan tummempikin sädetetyn rinnan iho on, mutta ei kovin. Sain reseptin johonkin tehokkaaseen voiteeseen, jota käytetään palovammoihin. Nimi on jo häipynyt muistista, ikävä kyllä.
Ja onhan tässä - ainakin minulla - sellainen hyväkin puoli, että vasen kainalo ei tyhjennyksen takia hikoile, ja pysyy ilman dödöjä raikkaana!
En laitakaan sinne deodoranttia koskaan.
Ja vielä jotain hyvääkin: viimeinkin, seitsemän vuoden lääkityksen ja hikoilun jälkeen voisin ehkä sanoa, että kuumat aallot ovat hävinneet :)))
Aromasinin lopetin huhtikuussa, eikä ne heti helpottaneet, varsinkin kun oli tuo kuuma kesäkin. Luulen, että olen loppuikäni kuumaverisempi ja nautin vaan viileämmästä huoneilmasta.
Rauhallista joulunaikaa!
- kukkamaaria
- Sädehoito ja ihoJanna61
- Re: Sädehoito ja ihoHöpsis
- Re: Sädehoito ja ihocalla
- Re: Sädehoito ja ihoJanna61
- Re: Sädehoito ja ihoAava71
- Re: Sädehoito ja ihoKarhutar
- Re: Sädehoito ja ihomarkrani
- Re: Sädehoito ja ihotullis