Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintaleikkaus takana ja jatkohoidot alkaneet
Luulen, että se jäähatun teho perustuu siihen, että kylmyyden vuoksi hiusverisuonet supistuvat (kuten pakkasellakin) ja pintaverenkierto heikkenee. Ts. syöpälääkkeetkään eivät kierrä sitten niin tehokkaasti niissä hiusverisuonissa siellä kallossa.Itse en myöskään arvannut ko. hattua käyttää, vaikka toinen onkologi väitti koko teorian olevan urbaanilegendaa, toinen taas sanoi että menettelisi itse samoin. Jäätöppösiä ja -tumppuja kylläkin käytin. Sormet ja varpaat eivät kaiketi ole tyypillisiä rintasyövän etäpesäkkeiden ilmaantumispaikkoja ja halusin välttää kynsiongelmat taxojen aikana. Nyt CEFien aikana en käytä enää mitään suojavälineitä, CEF ei kuulemma aiheuta samanlaisia kynsivaurioita kuin taxotere.
Viikko takana jo ekasta CEFistäkin muuten. Enää ei edo kuin ihan aavistuksen verran, eikä siihen enää juurikaan kiinnitä huomiota. Jos CEFit menee tuollaisella vajaan viikon yrppäololla, niin on ne kyllä minulle huomattavasti helpompia kuin taxot. Edes suu ei ole mennyt yhtään rikki, kitalaki on vähän karhea ja aamulla suu oli kuiva. Kaksi samanlaista vielä kun kestän, niin sitten on sytoputki päässään! :)
- Re: Rintaleikkaus takana ja jatkohoidot alkaneetkevätmieli