Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Rintaleikkaus takana ja jatkohoidot alkaneet

Heippa kaikki! Aurinkoista kesäpäivää :) Pitkästä aikaa koneen ääressä..aiemmin kirjoittelin rintasyövästäni. Nyt on sitten toinen rinta leikattu kokonaan pois ja kainalokin tyhjennetty, siellä oli onneksi vain 1 imusolmuke, missä oli syöpäsoluja. Käden toiminta ei vielä ennallaan, jumpata pitäis, mutta kyllä se välillä kyllästyttää. Tällä viikolla oli eka hoitokerta: Herceptin ja Taxotere. Kuulun myös FinXX-tutkimukseen eli olen sitten niitä "loppupään" potilaita siinä, ainakin käsitykseni mukaan. On niin paljon infoa tullut kaikesta, että pää on ihan pyörällä..Ei ole ollut pahoinvointia vain pientä suun kuivumista, mutta ei sen vakavampaa. Muiden kohtalotovereiden juttuja lukiessa tuli olo, etä koska ne sivuoireet oikein tulevat, kun oma vointi on ihmeellisen hyvä (koputtaa puuta). Kokeilin jäähattua taxoteren aikana, ihmettelin kovasti muutaman hoitajan selvästi negatiivista asennetta hatun antamiselle, eiköhän se ole potilaan itse päätettävissä ja tiedän ettei mitään takeita toimivuudesta ole, mutta silti, jäi vähän outo fiilis, kun piti moneen otteeseen kyseistä myssyä pyytää. Aika pian siihen tottui, saa nähdä lähteekö hiukset nyt sitten kuitenkin. No eiköhän siihenkin sitten totu ja peruukkiin sain kuitenkin jo maksusitoumuksen. Hyvää kesänalkua kaikille, toivottavasti voitte sairauksista huolimatta nauttia kesästä, minä kovasti yritän, kun se sattuu olemaan lempivuodenaikani ;)
Milan | 3.6.2007 klo 11:29:53