Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Koleaa aamua...

Hei!

Ei täältä ihan noin vaan irtauduta; sen verran kovaa riippuvuutta tämä aiheuttaa. Huomaan, että täältä haen tukea ja seuraa huonoina hetkinä, vaikka aina en kirjoittelisikaan. Miten yksin sitä olisikaan, jos täältä ei tukijoukkoja löytyisi. Samoin on ihan pakko seurata tutuksi tulleiden kuulumisia.

Toivottavasti tuo kipusädehoito on niin hyvä ja tehokas juttu kuin mitä luulen sen olevan. Samoin on hyvä, että tapaat lääkärin. Jotenkin olo on turvallisempi, kun ei ole liian pitkiä välejä lääkäritapaamisissa. Minulla on kivut vähentyneet huomattavasti, kyljen vihlominen on selkeästi vähäisempää. Selkä on kipeä tosi usein, mutta se on selkeästi lihassärkyä eikä se huolestuta. Miten te, joilla syöpä on levinnyt luustoon, hoidatte kroppaanne? Kaikki selkään liittyvä liike on jotenkin pelottavaa ja sen seurauksena olen kyllä tosi jäykkä ja jännittynyt. Sytostaattihoidot romuttavat varmaan aikalailla kuntoa ja sitten on vaikea yrittää kuntoutua, jos on paljon kipuja.

Toivottavasti mielialasi kohentuu Helmikuu, jos kivut saadaan vähenemään. Loppuviikoksi onkin vissiin luvattu taas auringonpaistetta, joten luottavaista ja kesäistä mieltä.

Taidan vissiin mennä ottamaan Imovanen ja siirtyä untenmaille.
Hyvää vointia ja lohdullista oloa kaikille,¨
Santeri
santeri | 9.7.2007 klo 23:36:07