Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Koleaa aamua...
Huomenta rakkaat!Ei sitä lakkoa ihan kauhean pitkäksi aikaa meikäläinenkään venytä=)
Käyn myös lueskelemassa vaikken aina kirjoitakkaan, että mitä tutuille kuuluu. Jos en löydä lähinnä santerin, helmikuun tai manssin viestejä, huolestun, mitä on tapahtunut.
Mullahan onkin taas ensi tiistaina hoito. Eilen ihmettelin, kun maalailin tuolla terassia, että huimaa niin ja heikottaa+yskittää. Varasin ajan varmuuden vuoksi lääkäriin ja poskiontelot punktoitiin sekä otettiin verikokeet. CRP oli 70 ja senkka 66. Onneksi valkosolutkin olivat kivunneet 8.1 taistellakseen tautia vastaan. Sain kuurin ja nyt hoidellaan ilmeisesti poskiontelo+keuhkoputkentulehdusta. Kyllä mulla oli jo alkuviikosta vilustamista ja päänsärkyä, mutta nuo oireet sopii kaikki myös taxon sivuoireisiin ja kun koko ajan vetää maksimi särkkäriannosta(panadolista), ei kuume nouse korkealle ja flunssaoireet peittyy.
Ajattelin, että soitan syöpäpolille ja kysyn, vaikuttaako tauti ja tulehdusarvot seuraavan hoidon antamiseen. Ei kai ainakaan noin korkeilla tulehdusarvoilla voi sytoa antaa. Toki, kuuri varmasti ne nopeasti laskee..
Ihanaa helmikuu, kun pääsit noin nopeasti sinne Kuopioon. Kipusädetyksestä oli minulle ainakin suuri apu ja kun sitä annettiin juuri pahimmille alueille eli lannerankaan ja oikeaan lonkaan, vaikutus tuli nopeasti.
Santerille en liion osaa kummempia selänhoito-ohjeita antaa. Mulle sanottiin, että juokseminen on pahasta, koska se rasittaa luhistumisvaarassa olevia nikamia, mutta uiminen on taas hyvästä. Ja kivun mukaan saa tehdä mitä haluaa
No niin, nyt ruokkimaan koirat ja sitten maalaamaan(vaikka pitäisi vissiin mennä taudin takia maate..mutta kun ei yhtään nyt heikota..)
Halauksin Julia
- Koleaa aamua...Manssi
- Re: Koleaa aamua...MeriTuuli
- Re: Koleaa aamua...lilja
- Re: Koleaa aamua...julia
- Re: Koleaa aamua...santeri
- Re: Koleaa aamua...helmikuu
- Re: Koleaa aamua...helmikuu
- Re: Koleaa aamua...julia
- Re: Koleaa aamua...midnightexpress