Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lihassärkyjä sytostaattihoidon jälkeen.

Hei Miha,

Minulla on nyt viides hoito takana ja YKSI enää jäljellä. Ihmeen nopeasti se aika kuitenkin menee, vaikka minulla hoitojen väli on joka kerta venynyt neljäksi viikoksi, koska valkosolujen neutrofiilit ovat nousseet hyvälle tasolle vasta neljännellä viikolla. Olen ajatellut, että hyvä - minulla on kolme hyvää viikkoa aina välissä toipua seuraavaan koitokseen.
Aina on ollut monenmoista tuntemusta ensimmäisen viikon aikana hoidon jälkeen, mutta kyllä ne jaksaa kun tietää, että viikko, niin olo paranee. Sitten jaksaa taas kaikenlaista touhuta. Nyt on ihanaa kun kevät on tulossa ja pääsee ulos pihalle kaivelemaan.
Toukokuun alussa on viimeinen hoitokerta ja siitä kuukauden päästä sädehoidon kartotus ja sitten s-hoidot. Siinäpä sitten meneekin lähes koko kesä TYKSissä trampatessa - s-hoito kun on 25 kertaa joka arkipäivä.
Onhan tämä pitkä ja raskaskin tie, mutta reippaalla mielellä eteenpäin ja uskon, että jossain vaiheessa saamme taas terveenä jatkaa tätä eloa, jolla uskon - on vielä paljon annettavaa.

Anna itsellesi lupa - jos vaan mahdollista - huonoina päivinä vaan olla ja levätä. Sitten tulevat taas paremmat päivät ja jaksaa paremmin.

Jaksamista ja voimia sinulle ja kaikille mullle tämän asian kanssa kärvisteleville.

Aurinkoista kevättä
MummiS
MummiS | 9.4.2012 klo 09:40:34