Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HALUAISIN TIETOA SÄDEHOIDOSTA

Heissa. Ollaan sun kanssa lähes samassa aikataulussa eli taxot ja ceffit saatu ja nyt huhtikuussa 1/2 välissä aloitan sädehiton jota siis myös 25 kertaa. itseäni huolettaa myös tuo ihon kestäminen, koska olen muutoinkin atoopikko iholtani. Lääkäri kyllä kertoili, että hoittajat antavat hyviä vinkkejä kun näkevät päivittäin ihon ja sen muutokset. Itse olen atoopikkona onneksi tottunut kaikkiin hajuttomiin rasvoihin, joten niitä on jo valmiiksi varastossa. Nyt sairaslomapäiviäkään ei ole enää kun viikon verran, olen näet menossa töihin. Alkuperäinen suunnitelma oli olla sytot pois töistä ja näin homma etenee. Odottelen kuitenkin jo malttamattomana näiden hiustten pidentymistä ja tuuhentumista, jotta voisin heittää ton perukin pois käytöstä. Aurinko paistaakin tosi ihanasti joten täytynee lähteä pienelle juoksulenkille. Auringonpaiste terveisin
päivänsäde | 25.3.2008 klo 10:58:23