Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sairaslomista?
Moikka kaikille,tää on kovin yksilöllistä. Mä olin töissä leikkausta edeltävään päivään saakka ja sen jälkeen 4 viikkoa (huhtikuun) saikulla. Sitten menin töihin. Pukkas yks ulkomaanmatka ja suoritin sen ja sitten työhuoneeseen istumaan. Mulla on sellainen tehtävä ja asema, että voin itse järjestellä tekemisiäni voimieni mukaan. Nyt sytojen alettua olen edelleen töissä, esimiehen kanssa sovittiin että hoitopäivä on saikkupäivä ja sen jälkeen katson sitten miten voimat kantaa. Tykkään kovasti työstäni ja se ei ole mulle mitenkään rasite. Duunissa kaikki tietää -kerroin heti tiedon saatuani- ja olen saanut paljon lohdutusta ja haleja myös alaisiltani. Mä olen luonteeltani avoin ja puhelias, joten en olisi missään tapauksessa voinut edes olla kertomatta heti.
Viime viikon perjantaina olin väsynyt ja olin töissä vain hetken ja tulin sitten tähän kotikoneen ääreen jatkamaan; otin aina huiluja välillä :)
Mutta kuten sanottu, tää on yksilöllistä. Tässä tilanteessa ei kenenkään kannata lähteä sankarisuorituksiin vaan kuunnella omaa kehoaan ja tuntojaan. Mulle työ on terapiaa ja hyvää semmosta. Olen myös järjestöaktiivi, enkä ole yhtään kokousta jättänyt väliin tämän takia. Sielläkin saa aivot tuuletusta.
Nyt pitäis lähteä duuniin ainakin postit katsomaan. Iltapäivällä tehdään pihalaatoitusta kun ei ole nyt niin kuuma.
Halauksin
t. tella
- Re: Sairaslomista?kutri
- Re: Sairaslomista?Isolde
- Re: Sairaslomista?MeriTuuli
- Re: Sairaslomista?MeriTuuli
- Re: Sairaslomista?tella
- Re: Sairaslomista?veera
- Re: Sairaslomista?Kesätuuli