Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sairaslomista?

Hei Pam, kyllä tämä diaknoosin saaminen on niin kova juttu, että nyt ei kyllä tarvitse olla reipas. Töitä voi tehdä ja kannattaakin, jos se tuntuu hyvältä, joku on sanonut sen olevan jopa terapeuttista, ettei koko ajan ehdi miettimään omaa diaknoosia. Mutta reipasta ei kannata esittää, eikä itseään uuvuttaa, sairasloma on ehdottomasti tarpeellinen, jos diaknoosin jälkeen tuntuu ettei jaksa. Psyykettäkään ei saa unohtaa.

Itse tein töitä diaknoosin ja leikkauksen välisen ajan. Mutta minulla oli sikäli joustava tilanne, että pahimmat päivät jäin kotiin etätöihin (olin etukäteen sopinut pomon kanssa, että tarvittaessa teen näin). Lisäksi työaikani joustavalla työajalla 6h/päivä. Työmatka vain 10min ja teen toimistotöitä (ei edes asiakastapaamisia). Näillä eväillä pärjäsin leikkaukseen asti, vaikka viimeinen viikko oli kyllä tosi raskas.

Voimia sinulle ja kaikille muillekin
MeriTuuli
MeriTuuli | 11.6.2007 klo 21:17:33