Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaattihoidot alkamassa

Hei Isa,

Eilen juuri mietinkin mitä sinulle kuuluu. Minulla on hoidot puolivälissä, kolme taxoa takana ja kolme ceffiä vielä edessä. Ei ole aika käynyt pitkäksi, nopeasti tämä alku on mennyt. Minulla eka viikko tiputuksen jälkeen on enemmän vaakatasossa, toinen menee jo ihan hyvin. Ja se kolmas kuluu aina ehdottomasti liian nopeasti, silloin kun jaksaa kaikkea touhutakin. Labroja ja lääkärikäyntejäkin on melko usein. Tiedäthän, että kun olet sytostaaattihoidossa sinun ei tarvitse jonottaa labraan siellä muiden joukossa. Oman alueeni labrassa on erillinen odotustila, josta hoitaja hakee. Selvitä käytäntö sieltä luukulta.

Toiset jaksaa töissä suht normaalisti, minulta ei olisi onnistunut mitenkään päin. Minä olen yrittänyt opetella hitautta, entisessä elämässä oli aina kiire ja väsy.Nyt kulutan hirveästi aikaa ihan pieniinkin asioihin. (Saa nähdä kuinka käy töihin palatessa!)

Jaksamista ja mahdollisimman hyvää vointia hoitoihin sinulle.

T. Nippis
nippis | 11.3.2009 klo 13:48:32