Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: luustoon levinny rintasyöpä, löytyykö kohtalotoveria?

Kiitos vastauksestasi! Oli mielenkiintoista kuulla, että Suomessa ms-potilaat saisivat lääkekannabista hoitoihinsa. Sehän ei ole laillinen hoitomuoto (ainakaan syöpäkipuihin) meillä. Eivät ole lääkärit ehdottaneet enkä ole ymmärtänyt kysyäkkään. Nyt kun tiedän, että ms-potilaat saavat ko hoitoa aion ottaa asian lääkärin kanssa puheeksi.
Tiedän, että kannabiksella on saatu hyvin vastetta kipuihin ja ihmettelenkin miksei syöpäpotilaat voisi hyötyä siitä.Mulla ainakin kivut ovat niin kovat etten saa yölläkään nukutta kuin hetken kerrallaan.

Kysyit mikä oli mun alkutilanteeni? Olin myös hormoonipositiivinen jos sitä tarkoitit. Tauti oli päässyt kainalon imusolmukkeisiin, joita poistettiin leikkauksen yhteydessä 6.

Toivon sulle parempaa tulevaisuutta kuin itselleni. Surin osahan rintasyöpäpotilaista parantuu kokonaan eikä tauti uusiudu. Toivon myös ettet ajattelisi pahinta vaihtoehtoa kohdallesi vaan, että kun hoidot on ohi voit jatkaa elämääsi iloisella mielellä vain erittäin merkityksellistä kokemusta rikkaampana !

Sire | 14.1.2014 klo 16:53:39