Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: luustoon levinny rintasyöpä, löytyykö kohtalotoveria?

Hei Sire!
Meidän tilannetta ei voi verrata, mutta mulla on myöskin luustolöydös. Mä olen ekalla kierroksella, mutta syöpä oli löydettäessä levinnyt. Oon saanut 6xdocetakseli, herceptin ja perjeta tiputuksen ja 2xherceptin, perjeta tiputuksen. Luustoon saan aina tiputuksen yhteydessä xgeva pistoksen. Kipulääkkeenä mulla on 2x10mg oxcycontinia. Meen nyt perjantaina ultraan koska kasvain ei näkynyt enään ct-kuvassa. Näin voidaan tehdä leikkaus. Mä syön myös tamofenia. Nyt mun tilanne näyttää hyvältä, koska havaittavaa syöpää ei ole. Koskaan enään en ole terveiden kirjoissa, mutta kauanko saadaan pysyyn aisoissa, sen aika näyttää. Mulla kerää keuhko nestettä ja siinä on dreeni. Odotan kovasti, että se saataisiin pois pian.
Mun luusto löydös tehtiin kolmannen syton jälkeen ct-kuvassa oli kuollut syöpä 2mm, joka oli kerännyt kalkkia ympärilleen.
Tulipa sekava selvitys, mutta siis kohtalotoveri olen. Voimia sulle omaan taisteluusi. Mä takkuan nyt pääni kanssa, olen oikea pirttihirmu ja kaikkeen tyytymätön......
Minnalla | 14.1.2014 klo 18:53:25