Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnattomat - onko niksejä kuinka liivit pysyvät paikoillaan?
Hyvä kun joku uskaltaa ottaa ongelmat kunnolla esille. Mielestäni molemmat rinnat menettäneiden ongelmista ei juurikaan keskustella. Pumpulitissit ovat hankalat, mutta kun haava-alue hiukan vielä paranee ja saat kunnon proteesin niin kannattaa panostaa myös rintaliiveihin. Itse olen tyytyväinen Amoenen liiveihin ja erityisen mukavat ovat nuo urheiluliivit, jotka pysyvät hyvin paikoillaan. Ammentanut liivit ovat kyllä melko kalliita, mutta minulla on kyllä hyvin säilyneet jo 2vuotta.Tavallisten proteesin kanssa itse sain myös valtavat niska ja hartiakivut ja jouduin jo vuodenkuluttua kinumaan toisen maksusitoumuksen, jolla hain tarraproteesit. Molemmat rintaproteesit liiveissä ovat kokonaan hartioiden päällä joka on melkoinen taakka. Tarrarinnan paino jakaantuu paremmin kehoon ja sen kanssa ei ole ollut samanlaisia ongelmia. Lisäksi käytän paljon uimaproteeseja koska ne ovat kevyet. Uimaproteesi on lisäksi ihoa vasten ontto, kupera, joten se ei haudo kesällä ihoa.
- Re: Rinnattomat - onko niksejä kuinka liivit pysyvät paikoillaan?kesätuulahdus