Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnattomat - onko niksejä kuinka liivit pysyvät paikoillaan?
Minulla on viime kesänä poistettu molemmat rinnat. Elokuussa otin käyttöön proteesit Amoena mallia energy light 2 U (ovat kolmion malliset ja sisäpuolella on silikoni nystyröitä, jotka pitävät proteesin osittain irti ihosta)ja samalla sain Amoenan proteesiliivit. Olen vielä hankkinut parit perusliivit lisää.Proteeseja ei kannata hankkia liian suuria. Itse otin kokoa 4 (vastaa liivikuppia A). Ovat kyllä hyvin terhakat ja positiivista on, että molemmat tissit näyttävät samanlaisilta. Liivit pitää olla tiukat, jotta ne eivät nouse ylöspäin. Käytän proteeseja päivittäin ja en ole kokenut niiden nousemista mitenkään ongelmaksi. Liivien olkaimilla on merkitystä. Niiden pitää olla riittävän leveät ja pehmustetut.
Toppeja en ole kokeillut. Amoenalla on myynnissä taskullisia toppeja, jotka näyttävät ihan hyviltä.
- Re: Rinnattomat - onko niksejä kuinka liivit pysyvät paikoillaan?Maija-Helena