Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mistä edullisia rintaliivejä irtoproteesiin?

Hei,
anna itsellesi aikaa. Leikkaus on iso projekti ja se aika tulee sitten kun/jos on tullakseen.
Itselläni meni melkein neljä vuotta ennen kuin aloin leikkausta tarkemmin ajatteleen. Minulle tehtiin huhtikuun puolessa välissä ld-tekniikalla uusi tissi ja pienennettiin samalla toinen.
Se, että leikkaus epäonnistuu niin on aina olemassa, niinkuin kaikissa leikkauksissa. Enkä voi kieltää, etteikö olis pelottanut pirusti, mutta onhan tässä sairastumisen myötä pelottanut "ehkä" joskus mullonkin.... Lähinnä pelkäsin itse leikkausta, en se jälkiseuraamuksia....
Ja turhaan huolehdit siitä lihaksesta... ei minkäänlaisia merkkejä, että selästä ois jotain lihasta pois... Nahka, joka sieltä on otettu, leikkausarpineen on enemmän ollut huomattavissa, mutta tosiaan ei lihas. Olen harvavoinut rauhallisesti, sauvakävellyt, pyöräillyt ja zumbannut kotona, no, vähän kankeeta, mutta kyllä tässä vetreytyy, pikkuhiljaa. Ja se silikoonin rikkoutuminen: ei ole käynyt mielessäkään, että se menis rikki...
Leikkausarvet pienennetyssä tississä on vielä jonkin verran arat, mutta muuten olen toipunut kyllä hyvin.
Nyt ongelmana on ollut löytää liivejä, joissa ei ole kaaritukia. Ne raudat nimittäin painaa noita leikkaushaavoja... Mutta eiköhän siitäkin selevitä... :-)
Lämpimin terveisin Marzu
Marzu | 6.6.2011 klo 21:20:15