Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sunnuntai huomenta - päivää
Moikka!Ulkona meni pilveen ja tuli heti jotenkin viileä. Piti tulla sisälle välillä kurkistelemaan mitä tänne kuuluu.
Mielialasta sen verran, että tuo cef teki ainakin mut jotenkin apeaksi heti sen hoidon jälkeen. Sitä kesti pari päivää, sen ajan kun nyt olin siitä kamasta väsynytkin. Mutta ihan erilaista fiilistä kuin taxosta. Siitä tuli enemmän fyysisiä tuntoja. Tänään huomasin, että suu alkaa taas kuivua. Kitalaki on karhea. Tein jogurttipirtelöä ja vedin sitä ihan kylmänä; teki hyvää ja marjoista saa vielä vitskujakin.
Mulla ei oo ollut mikäänlaisia kynsioireita. Mulla on geelit kynsissä ja laitatin just uudet pinnat. Hyvin voivat ja alla kasvavat nätisti. Ajattelin että hoidan niitä nyt erityisesti näiden hoitojen aikana, ettei tuliskaan mitään vaurioita. Mutta vielä ainakin kaikki on ok, ja ei kai tä cef niitä kynsiä niin vahingoitakaan kuin tuo taxotere.
Ainoa semmonen tuntuva "oire" on päänsärky. Se alkoi viime tiistai-iltana tipan jälkeen ja on jatkunut tähän saakka. Olen ottanut siihen ihan tavallista Buranaa ja sillä sen saa ajettua tiehensä aina toviksi. Pitää ottaa ens kerralla tyksissä puheeksi, josko olis jotain täsmällisempää sen hoitamiseksi.
Anoppi lähtee muuten lähiaikoina kohdunrungon syövän takia leikkaukseen tyksiin. On parhaillaan meillä, ja arvatkaas, siskot, mikä on ruokapöydän puheenaihe? No mä olen hälle kai ainoa "ammattitukija", vanha kun on eikä enää nettiäkään käytä ;), joten tuetaan minkä voidaan. Ja ennusteensa on kuitenkin aika hyvä.
Iloista sunnuntai-iltapäivää kaikille,
haleja
t. tella
- Sunnuntai huomenta - päivääMeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta - päivääMehitähti
- Re: Sunnuntai huomenta - päiväätella
- Re: Sunnuntai huomenta - päivääMeriTuuli