Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hei mies

Onpa mukavaa kun teitäkin käy täällä "naisten maailmassa".
Itse olen elänyt rintasyöpäni kanssa kohta neljä vuotta ja itse tullut hyvin toimeen sairauteni kanssa, vaikka rankkaakin on ollut. Asun tyttäreni kanssa kahden ja olisi kyllä monia tarinoita kerrottavana siitä, millaista on elämä ollut sairastumisen jälkeen, lähinnä ytityksistä rakentaa uutta parisuhdetta.
Olen "selviytyjä" ja on kyllä ollut hupaisaa lukea, kuinka jotkut naiset eivät sytostaattihoitojen aikana nouse sängystä kuin pakollisille tarpeilleen ja syömään miehensä laittamaa ruokaa, kuinka miehensä käyvät kaupassa ja eivät laita nenäänsä ulos, etteivät saa "pöpöjä". Huh, olisipa elämä helppoa, mistähän saisi sellaisen miehen. Näin "yksin yrittäjänä" kun teen kaiken tuon ja monta muuta asiaa kouluikäiselle tyttärelleni. Tulisin hulluksi täällä sisällä, jos en mihinkään menisi.
No, jokainen tyylillään, mutta uskon kuitenkin siihen, että kun saa itsensä ylös sängystä ja pääsee ulos ihanaan auringonpaisteeseen, siinä parasta terapiaa, mitä ihminen voi saada. Nouseva aurinko merkitsee myös uutta alkua uudelle elämälle.
Ihanaa kevään odotusta kaikille.
Tintta 38v.
ps. Mies, lähetähän lisää miehiä tänne meidän puolelle : )
Tinttamari | 20.4.2006 klo 08:55:28