Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoito lähenee
Kotona siis ollaan. Kaikki meni varmaan ihan hyvin. Vointi on ok, kakkaa odotellessa:-) Oon eilen varjossa ulkona istuskellut ja kukkia vähän nyppinyt. Ruokaakin laittelin nautin joka hetkestä. Mä uskon, että parantuminen alkoi.Paljon on pahaa vielä odotettavissa, mutta sitä hyvää päivää on turha pilata huonoilla ajatuksilla. Nyt näkyy jäävän hiuksia tyynylleni. Ruoka vähän tökki jo eilen, mutta ilma oli ihana.
Mulla on nyt hoitosuunnitelma selvä 6xsytot ja sitten katsotaan onko vielä leikattava ja paljonko. Loppu ikä sitten ylläpitolääkityksellä, mutta toivottavasti mahd. Puhtaana. Mulla on pieniä tihentymiä keuhkoista, muuten pitäs olla puhdas. Eka tiputus helpotti jo nesteen kerääntymistä keuhkoihin. Posket hehkuu ja punoittaa. Mä oon sellaisessa tutkimusryhmässä Her2 positiivisessa. Mulla on lääkärinä Minna Tanner ja aivan upea hoitaja Kirsimaria. Mulla sellainen tunne, että oon hyvissä käsissä.
Vapaalla ajattelin tapailla ystäviä, lueskella,lepällä, opetella lisää kokouksesta ja kukkien hoidosta. Nyt oon mökillä, mutta oon jo suunnitellut syyskukkia kotiparvekkeelle. Siis koiitan pitää huolta omasta ja läheiseni viihtyvyydestä. Mulla on nyt aikaa pysähtyä ja miettiä. Koko perhe iloitsee, että selvis, mikä koko kevään piti mut väsyneenä ja apaattisena. Kuus antibioottikuuriakaan ei auttaneet, syytettiin työnvaativuutta. Itse pelkäsin vain, että pää pettää, kun mikään ei huvittanut. Oon varma, että vielä sekä iloinen ja energinen Minna palaa elämään hitaasti mutta varmasti.
Vaikeuksien kautta voittoon!
- Hoito läheneeMinnalla
- Re: Hoito läheneepalsternakka
- Re: Hoito läheneeMinnalla
- Re: Hoito läheneeiitux
- Re: Hoito läheneeLilliant
- Re: Hoito läheneeTypsy