Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoito lähenee
Kyllä näiden asioiden kanssa oppii elämään ja tulee se pv kun osaa nauttia siitä yhdestäkin päivästä minkä saa elää ja leikkiä normaalia ihmistä siis et ympärillä on ihmisiä jotka ei tiedä että sä oot parantumattomasti sairas. Itse nuorena 45 v parhaassa uraputkessa sairastuin munuaissyöpään, munuainen vietiin ja kaikki piti olla kunnossa että ei tarvita mitään lisähoitoja eikä muuta. Kunnes poistosta 1,5 v niin keuhkoissa oli 10 kasvainta ja yksi vatsassa. Levinneeseen munuaissyöpään ei auta solusalpaajat ei sädehoidot. Sain tablettilääkityksen jotka estävät kasvainten kasvun. Näin on menty 2,5 v. Ja olen lähes normaali, tosin työkyvyttömyyseläke. Mutta ei minusta näe että olen sairas. Uskon ja luotan että lääkkeet tehoaa vielä jonkin aikaa. Ja nautin joka päivästä, en pelkää enään mitään. Älä edes ajattele muuta vaihtoehtoa ( toki alussa sekin ajatus käy mielessä usein) vaan usko ja luota että minä selviän tästä. Äläkä lue tai tuijota tilastoja. Usko vaan että selviät ja muista että Suomessa me saamme parhaan hoidon ja avun ja tietämyksen.- Hoito läheneeMinnalla
- Re: Hoito läheneepalsternakka
- Re: Hoito läheneeMinnalla
- Re: Hoito läheneeiitux
- Re: Hoito läheneeLilliant
- Re: Hoito läheneesm
- Re: Hoito läheneeTypsy