Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: RANNALLA!!!!
Moi Tella, Onnea rantautumisesta! Tosi ihanaa, voin aistia onnen tunteesi, se on jo niin lähellä minullakin. Jos katsot taaksesi, saatat jopa nähdä minun tulossa kohti rantaa... Vielä 8 sädetys käyntiä minulla jäljellä (minullahan niitä tuli yhteensä 30). Iho punoittaa aika kovasti ja rasvailen joka ilta. Mutta on onneksi ehjä eikä kutise, joten ei haittaa elämää. Toivottavasti kestää loppuun asti. Tella miten sinun ihosi on kestänyt sädetyksen?Niin käsikädessä ollaan näissä hoidoissa menty, että kerroin silloin joskus kesällä miehellenikin, että minulla on Turkulainen nettiystävä, jolla hoidot samassa vaiheessa kuin minullakin :D
Onnea Tella myös uusiin työhaasteisiin.
Kun on hyvä olla, niin ollaan onnellisia juuri tästä päivästä ja nautitaan. Tie on ollut kova ja kivinen, mutta vaikka minulla on vielä säteet hiukan kesken ja lopputarkastuksessa käymättä, niin nautin silti tästä olosta jo nyt, kun on vaan niin hyvä olla.
Aivan äärettömän paljon voimia ja halauksia kaikille teille, jotka olette sytoputkessa. Erityis voimahalaus Julialle uusien hoitojen keskelle. Lueskelen paljon teidän kirjoituksianne, mutta olen huomannut että en pysty teille kirjottamaan. Tekee liian kipeää kaivaa omia muistoja sytotiestä, joka oli minulle ihan hirveän raskas sekä fyysisesti että myös psyykkisesti.
Terveisin
MeriTuuli
- RANNALLA!!!!tella
- Re: RANNALLA!!!!peevikki
- Re: RANNALLA!!!!tella
- Re: RANNALLA!!!!santeri
- Re: RANNALLA!!!!MeriTuuli
- Re: RANNALLA!!!!kevätmieli
- Re: RANNALLA!!!!liikkeelle