Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuukautiset aina vaan

Hei!

Mulla hormoonit ER 0 % ja PR niukasti positiivinen 20 %. Kuukautiset oli ennen hoitoja säännölliset hormoonikierukasta huolimatta, toisillahan jo se jättää vuodot pois. Viimeiset kuukautiset oli ennen ensimmästä sytoa tammikuussa, eikä ole takaisin kuulunut, eikä ole tosiaan väliäkään. Olen 43 v. Onneksi perheen lapsiluku oli täysi sairastuessa, se olisi ollut varmasti vaikea tilanne hyväksyä, jos olisi vielä lapsia ollut suunnitteilla.

Tamofenia olen nyt syönyt kesäkuun puolivälistä alkaen ja mummotauti on melkoinen, ns Bellergal lääke auttaa pahimpaan, kokonaan se ei ole oireita poistanut.

Toisaalta vähän epäilen hormoonihoidon mielekkyyttä, kun hormoonipositiivisuutta on noin vähän. Lääkäri kyllä oli sitä mieltä, että kaikki mahdollinen käytetään hyväksi, estämään taudin uusiutumista.
Sartsa | 20.9.2007 klo 08:12:06