Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuukautiset aina vaan
Moikka,Minulla molemmat hormoonit lähes 100% pos ja Her2 neg. Edelliset menkat oli juuri ennen ensimmäistä sytostaattia, taxotereä. Nyt viimeisestä tipasta (3taxo+3CEF) on aikaa reilut 2 viikkoa, eikä menkoista vieläkään tietoa. Olen 41v. Tamofenin popsiminen alkaa ensiviikonloppuna, joten ehkä niitä menkkoja ei tulekkaan. Minäkään en niitä kaipaa, kun perhe on "valmis", kolme lasta ja viimeistäkin kutsutaan iltatähdeksi.
Tätä ketjua lukiessa näköjään kaiken laisia kokemuksia. Ymmärtääkseni sytostaatti pistää hormoonit "sekaisin", ja siihenkin kaikkien elimistö varmaan reagoi erilailla kuten itse sytostaattiinkin. Joten kaikki vaihtoehdot varmaan tässä tilanteessa "normaalia". Lääkäri kyllä silloin hoitosuunnitelmaa kertoessa myös kertoi jotenkin niin, että toisilla jää menkat pois kun sytot alkaa, tai sitten ei. Ja toisilla alkaa menkat uudelleen sytojen loppuvaiheessa tai sitten ei. Ja sama juttu tamofenin kanssa.
MeriTuuli
- Kuukautiset aina vaanKarhutar
- Re: Kuukautiset aina vaanKsantippa
- Re: Kuukautiset aina vaanMeriTuuli