Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kaunista keskiviikkoa ...
Aurinkoista keskiviikkoa kaikille Etelä-Suomesta.Istun täällä sisällä peruukkipäässä, vaikka olenkin yksin :O. Yritän vähän totuttaa itseäni, ettei se tuntuis niin oudolta, sitten kun on tarvetta se päähän lätkästä. Eilen kyllä istuin tossa pihalla hiekkiksellä huivipäässä, kun se on niin kivan kevyt. Minä taidan olla kyllä enemmin huivin käyttäjä.
Taxotererestä 3. päivä aluillaan ja tänään otin viimeiset kortisonit. Minulla kun oli niitä luusto ja lihas kipuja viime kierroksella ja kesti melkein viikon, niin hoitaja sanoi, että niitä kortisoni tabletteja voi koittaa ottaa esim. 2 myös niihin kipuihin. Yritin kyllä kysellä jotain stydimpipiä kipulääkkeitä, mutta ei lämmennyt. Ihan hyvä hoitaja ja kokenut, mutta jotenkin nihkeä aina kun alan puhua resepteistä. Oon kyllä kuullut, että toisille tällä palstallakin esim. Panacodit ei sovi, mutta kun nekin on niin yksilöllisiä, niin olisin mielelläni kyllä kokeillut, että kumpi on pahempi Panacode oireet vai taxotere kivut, jos nyt nekään ylipäätään olisi auttanut. No täytyy raahautua sitten työterveyslääkärille (on ihan tossa vieressä), jos kivut iskee samalla lailla kun viimeeksi ekan taxoteren jälkeen. Ja juhannuksen alla on aika sitten sille omallekin syöpälääkärille, mutta se ei ehdi nyt tähän hätään :-\.
Kiva kuulla Santeri, että sun kunto on parantunut heti hoitojen jälkeee. Valaa taas uskoa myös meihin, joilla hoidot vielä kesken. Toi lymfa juttu on kuulemma tosi ihanaa. Oon kuullut, että migreeni ihmisetkin saa siitä apua. Anoppi (71v) oli käynyt muuten vaan ja kehui maasta taivaaseen, että siitä tulee niin hyvä olo. Meidän tapauksessa (imusolmukkeet poistettu) sen pitäisi kuulemma tosi hyvin auttaa niiden imunesteiden liikkumiseen ja turvotuksen vähänenemiseen. Tonne lymfa hoitoihin minäkin tähtään, kunhan nää hoidot täst vaan ensin.....
Voima terveisin kaikille
MeriTuuli
- Kaunista keskiviikkoa ...santeri
- Re: Kaunista keskiviikkoa ...MeriTuuli
- Re: Kaunista keskiviikkoa ...MeriTuuli