Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kaunista keskiviikkoa ...
Huomenia kaikille Etelä-Suomesta!Kovin moni taitaa saada tällä vkolla hoitoja: sytoja tai säteitä. Niin ja odottavien jonoon tulee koko ajan uutta väkeä. Voimahalit kaikille(((<3)))).
Minulla kunto nousee hienosti, tuossa säässä kelpaa kävellä ja pyöräillä. Tosin hiki virtaa, kiitos Tamofenin ja auringon. Jalat noilla lajeilla vahvistuvat hyvin, mutta en keksi oikein mitään, mitä uskaltaisin tehdä ja millä saisin selkä-, vatsa- ja käsilihakset vahvemmiksi.
Minulla alkaa ensi ma:na lymfat ja parin vkon sisällä saan sellaisen tukipuseron. Onko kellään sellaisesta kokemuksia? Sen olisi tarkoitus puristaa leikattua aluetta ja kylkeä samalla tavoin kuin tukihiha kättä. Mahtaa olla tukala näillä säillä.
Tänään olen menossa esimieheni kanssa työterveyshuoltoon. Sovitaan vielä viimeiset jutut työkokeilusta ja sitten laitan kokouksesta tehtävän muistion matkaan, varsinainen hakemus lähti jo reilu vko sitten ja jään odottamaan Valtiokonttorin vastausta. Tämä tuntuu kyllä pelkältä byrokratialta, kun ei työterveyslääkäri vaikuttanut mitenkään kiinnostuneelta tilanteestani, kaikki piti itse tietää ja selvittää. Esimieheni taas on ihanan joustavasti tehnyt kaikki tarpeelliset järjestelyt, joten siihenkään ei työterveyshuoltoa tavallaan tarvita. Mutta mennään nyt kun vaaditaan, ehkä sieltä joku tiedon murunen tippuu.
Voimia teille kaikille, koittakaa pärjäillä ja pysyä toiveikkaina,
toivoo Santeri
- Kaunista keskiviikkoa ...santeri
- Re: Kaunista keskiviikkoa ...MeriTuuli
- Re: Kaunista keskiviikkoa ...MeriTuuli