Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ld-kielekkeen jälkeistä nestekertymää

Minulle tehtiin uusi rrinta ld-kielekkeellä viisi viikkoa sitten.Jouduinkäymään punktiossa kolme kertaa.Ensin punktoitiin 160 ml,sitten 115ml ja viimeksi 115ml.Senjälkeen ei ole nestettä enää tullut.Minulla pienennettiin toista rintaa ja kohotettiin sitä.Uusiorinta tarvitsi lisäksi pienen silikoonin.Minusta tämä leikkaus oli paljon rankempi kuin syöpäleikkaus.Minut vietiin ensimmäisenä leikkaussaliin ja osastolle tulin 17.30.Oksennin ensimmäisenä yönä.Seuraavan päivänkin olin tokkurainen.Sitten toisena päivänä sain pissakatetrin ja yhden dreenin pois,niin lähdin liikkeelle.Jäljellä oli vielä kaksi dreeniä.Niistä viimenen poistettiin kotiinlähtöpäivänä.Aluksi selän arpi kiristi.Nyt kun on mennyt viisi viikkoa alan tuntea oloni normaaliksi.Minulla onkontrolli tämän kuun viimeinen päivä.Saakhan silloin tietää milloin nänni tehdään.Olen kyllä nyt todella helpottunut,että leikkaus on takana päin.Ehdin olla yli kolme vuotta yksirintainen.Tuntuu,että saan sulkea oven syövälle ja alkaa elää normaalia elämää.karlip 11
karlip11 | 20.10.2008 klo 23:56:37