Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi rintasyöpäläinen

Hei,

Näyttää olevan nuo niska- ja hartiaseudun kipuilut aika yleisiä tässä tilanteessa, yhdellä jos toisellakin. Itselläni iski myös hengenahdistus, sydämentykytys, päänsärky... Särkylääkkeitä meni purkillinen tuossa ennen leikkausta.

Minulle leikkauksen odottaminen oli vaikeaa aikaa. Tökin rintaa, sen kyhmyä ja toivoin sen häviävän, pois minusta moisen kutsumaton pahkura HETI. Nyt leikkauksesta on pari viikkoa ja toipuminen on ollut helpompaa kuin kuvittelin. Nyt alan olla kropan puolesta ihan ok. Nestettä punktoitiin kerran pois, sekin ihan ok juttu. Mieliala heiluu, ehdottomasti kuitenkin positiivisempi kuin ennen leikkausta.

Sen olen huomannut, että kaikilla muilla naisilla näyttää olevan kaksi rintaa, ennen en moisiin pussukoihin kiinnittänyt kenelläkään mitään huomiota....

Mistä te kuulkaa tuo graduksenkin jo tiedätte, vaikka ette ole vielä leikkauksessa olleet? Mun neulanäytteen lausunnossa ei ollut mitään graduksesta.

Lämpimin ajatuksin,

Kaisa
Kaisamaria | 11.12.2013 klo 21:37:47