Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi rintasyöpäläinen
Täällä myös aika tuore rintasyöpäläinen. Syyskuun viimeisenä diagnoosi, minullakin duktaalinen ja gradus 3. Olen ollut jo leikkauksessa ja ensimmäinen CEF hoito oli maanantaina. Minäkin mielestäni olin rauhallinen mutta kroppa tosiaan reagoi. Sain hengenahdistusta ja painon tunnetta rintaan. Siihen sitten päälle vielä viikkoja kestänyt keuhkoputkentulehdus josta nyt vasta alan toipua. Se on kai normaalia että noita oheisoireita tulee ja kaikkea luulee syöväksi. Tämä on hyvä palsta kysyä. Olen itse saanut täältä paljon apua ja keskusteluseuraa. Se on minulle tärkeää koska tein jo aika alkuvaiheessa päätöksen että perheeni ja työnantajani lisäksi en sairaudesta kovin yleisesti kerro. Vertaistukea kuitnekin kaipaan ja täältä olen sitä saanut. Tähän tautiin on onneksi myös nykyään hyvät hoidot etenkin Suomessa. Rauhallisin mielin vaan.- Uusi rintasyöpäläinenChris68
- Re: Uusi rintasyöpäläinenSyksy2013
- Re: Uusi rintasyöpäläinenChris68
- Re: Uusi rintasyöpäläinenSyksy2013
- Re: Uusi rintasyöpäläinenBlackswan69
- Re: Uusi rintasyöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi rintasyöpäläinenChris68