Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Anushkalle kysymys vielä

Hei Anushka,

Miten olet Neulastan kanssa pärjäillyt? Käsittääkseni olet saanut niitä piikkejä jo montakin. Minulle tuli ensimmäisestä piikistä aivan tajuttomat kivut, kun kukaan ei varoittanut, millaisia ne voisivat olla. Myöhemmin kyllä pärjäilin Panadolin avulla, kiitos kaikkien näiden ihanien kohtalotovereiden. CEF:ien aikana huomasin, että Neulastan teho alkoi hiipua ja että kyseinen kasvutekijä toimii ehkä parhaiten juuri doketakselin eli Taxoteren kanssa. Siinähän neutrofiilien lasku tulee nopeammin kuin CEF:n mömmöissä.

Olen myös miettinyt työelämään paluuta, välillä toiveikkaasti ja välillä huolekkaasti. Minullahan ei ole sitä huolta, etteikö olisi työpaikkaa odottamassa, mutta jotenkin tämä pitkä tauko pistää miettimään vastaanottoa. Pidetäänkö minua nyt lopullisesti sairaana vai ns. parantuneena? Tosiasia kun lienee jossakin puolivälissä...

Ihailen tuota Sinun asennettasi ja olen iloinen, että olet saanut päiväsi noin järjestymään; kaikilla ei välttämättä riittäisi keskittymiskyky eikä kantti. Toisaalta, tiedän itsekin, millainen apu lapsista on, sillä eihän 5- ja 7-vuotiaiden kanssa voi yksinkertaisesti vain murehtia, vaan erilaista touhua riittää jokaiselle päivälle; mekin leivottiin eilen korvapuusteja.

Minulla onkin uimapukutesti edessä jo helmikuussa; pitäisi mennä Ranskaan ja kokeilla kylpyläelämää alpeilla. Noinkohan onnistuu... Veikkaan että voi olla jopa helpompaa kuin koti-Suomessa. Kukaan ei ymmärrä, mitä nämä meidän näsäviisaat naskalit laukovat äidin tisseistä!

T. Karhutar
Karhutar | 9.1.2008 klo 10:43:36