Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpäni hoidoksi epirubisiini+karpoplatiini
Hei! Yli vuosi sitten loppui (ainakin tällä erää) minun sytohoitoni (taxoll+carboplatin). Munassarjasyöpäni ei ollut levinnyt, joten olin siinä mielessä onnekas. Olin sairastuessani 44-vuotias ja munasarjasyövän laatu harvinainen.Sytohoidoista jäi jalkoihin, erityisesti jalkapohjiin turvotus-ja kipuoireita, jotka tuntuvat lähinnä aamuisin ja varsinkin kovemman liikunnan jälkeen. Yleinen raajajäykkyys on alkanut vaivaamaan...Lihominen on ollut myös ongelmana. Mikä vaiva sitten meneekään esim. sytojen piikkiin , mikä vaihevuosioireiden ...
Maksasta puolestaan löytyi vähän aikaa sitten varjostumia, jotka osoittautuivat kystiksi. Niitä seuraillaan kuvauksin puolen vuoden välein. Nuo kystat maksassa ja munuaisissa ovat kuulema tavallisia myös ns.perusterveillä ihmisillä.
Pientähän vaivani ja kokemukseni hoidoista ovat monien muiden hoitorumbassa oleviin nähden. Toivonkin sydämestäni teille jaksamista!
- Re: Munasarjasyöpäni hoidoksi epirubisiini+karpoplatiiniräpsy