Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpäni hoidoksi epirubisiini+karpoplatiini
Aurinkoista iltapäivää!Minulla on ollut muutoin samat hoidot, paitsi nyt heinäkuussa vaihdettiin Taxotere (doketakseli). Hoito on tarkoitus antaa kahden viikon välein viisi kertaa, sitten on ruhtinaallinen kolmen viikon tauko ja jatkuu... Olen ollut vuoden yhtäjaksoisessa sytostaattihoidossa uusiutuneen munasarjasyövän vuoksi. Tauti on kroonistunut, nyt on laskimoportti lähete, suonet alkavat olla hakusassa. Haluaisinkin mielipiteitä laskimoportista, ainakin suonen haku loppuu sen myötä, suonet säästyvät labralle.
Vuosi sitten aloitettiin Caelyxillä, ei hoitovastetta, iho-oireita kyllä, sitten Hycamtin, siedin hyvin, hoitovaste vain loppui, sitten Gemzar, siedin hyvin, hoitovaste loppui taas. Tästä nykyisestä lääkkeestä on ollut eniten sivuoireita, toivottavasti auttaa edes jonkinverran. Kolme hoitoa olen saanut, kerran piti siirtää veriarvojen takia.
Ihminen on merkillinen luomus, kovan lääkityksen jälkeen aina jossain vaiheessa nousee kuin satulintu tuhkasta ja on päiviä jolloin miettii onkohan sairas ollenkaan, kunnes taas totuus tulee vastaan. Jokainen päivä on elämisen arvoinen, varsinkin auringon näkeminen antaa virtaa.
Voimia teille kaikille
- Re: Munasarjasyöpäni hoidoksi epirubisiini+karpoplatiinivaaka58