Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Sisäinen sädetys..kokemuksia..
Niinkuin teille rakkaat kanssa sisaret viestittelin tarvitsen teitä taas!Kokemuksia sisäisestä sädetyksestä??
5.8 kontrolli ja kaikki ok, 9.9 CT ja magneetti sekä 3 koepalaa emättimestä, tulos 2 etäpesäkettä emättimen yläosassa näkyvä muutos ja heti "seinämän" takana toinen. Nopeasti tulleet pesäkkeet vaikka oli sitä ns.normaalimpaa kohdunkaula syöpää.. any way.. hoidot lähtee vaasassa säteet ja stytot mutta välittömästi sen jälkeen tampereella sisäinen sädetys 5x. se mua pelottaa ja siksi kyselenkin onko kokemuksia..!!
Vaasassa muuten aivan ihana lääkäri Kari-Koskinen Elina, otti mut hoivaansa niin upeasti ja laittoi homman toimimaan! Ihana lääkäri Kuoppala myöskin tampereen päässä mua taas odottelee..
Olen hyvissä käsissä ja siksi myös asenne mielettömän positiivinen. Tän kautta myös mieletön kiitos Saralle, jota sain käydä tapaamassa onkologisella kesken hoitojen,nyt kummitus on saanut kasvot eikä hoidot enää pelota-KIITOS Saran kun näytti mulle niin upeaa esimerkkiä vaikkka oli hoidoissa jo läynyt 3 viikkoa!!
Me naiset ollaan selviytyjiä, kuten yksi rintasyövästä selvinnyt ystävättereni sanoi!
-Susku-
- Sisäinen sädetys..kokemuksia..Susku69