Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt se alkoi
Hei Annu ja muutkin "siskot"Taisi jäädä mainitsematta että minulla on rintasyöpa.Leikattu(pala poia)
tammikuun lopulla.
Oikeastaa mielenkiintoista seurata miten hoidot toimii eri maissa.(ruotsi)
Jotenkin minulla on jäänyt kuva että te siellä maksatte lääkityksestä ja peruukista ainakin osin.Ensimmäisen "solumyrkyn" jälkeen sain lääkkeet käteen kolmelle seuraavalle kerralle ja lisääkin kuulemma saisi jos ei nämä riitä.Onneksi ovat riittäneet.Peruukin olen hakenut ja kampaamo joka sen järjesti tuntui kyllä asiansa osaavan.Olen koekäyttänyt sitä eikä ollenkaan hassumpi.Värin ja kampauksen sain "melkein"kuin omatkin.Minulla kun on liian korkea kynnys ilmoitaa asia töissä.Olen ollut töissä melkein koko ajan,toivottavasti se toimii jatkossakin näin hyvin.Hoidot on kolmen viikon välein mutta säde on 5*5 viikkoa.Siinnä taitaa tulla hoppu ennättää viellä töissä käymään,matkaakin hoitoon on 70km.Mutta se on sen ajan murhe.Onnellinen on oltava vähästäkin.Koitan tosiaan välttää isoja ihmis joukkoja ja muita nuhaneniä.Koitetaan joukolla nauttia kevään tulosta ja otetaan päivä kerrallaan.Elettävä tämä elämä on.Kaikkea hyvää seija-anita
p.s.Tässä tulee joskus sanavaikeuksia kun ei oikein keksi sopivaa sanaa tilalle kun ne jutut on tuolla toisella kotimaisella.Vointeja.
- Nyt se alkoiseija-anita
- Re: Nyt se alkoiannu52
- Re: Nyt se alkoiseija-anita