Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Millaisia kokemuksia hoitojen jälkeen?

Hei Raideri
minulla on myös kulunut vuosi siitä kun löysin patin,1v ja kaksi päivää!Hoitojen loppumisesta on kulunut 3kk.
Aina kun ajan tyksin T-sairaalan ohi,ajattelen miltä tuntui siellä käydä..Sytostaatti "salin " oksettavan hajun,kelmeät potilaat siellä..tai sädehoitokoneen ininän.
mutta vielä pitää sinne vain mennä,kontrolliin, väkisinkin joudun tämän asian kanssa elämään..paljon myös olen miettinyt ja muistellut tuttuja ihmisiä joilla tämä sairaus on ollut ja niitä jotka ovat tähän menehtyneet.välillä mietin ,että mitenkähän minun käy?Uusiiko tämä joskus?
elämän rajallisuus on todentunut..mietin mitä haluisin tehdä ja kokea.olen lakannut pitämästä yhteyttä ihmisiin ,jotka "unohtivat "minut kun olisin heitä tarvinnut..olen itsekkäämpi.Myös uusia hyviä ihmissuhteita on rakentunut.
Yhtenä päivänä miheni kertoi miten loukkaavana oli kokenut sen ,että jotkut vähättelivät rintasyöpään sairastumistani,kun oli siitä kertonut.."siitähän paranee nykyään"Sellaiset kommentit sulkevat pois mahdollisuuden puhua asiasta.
,
Tuntuu myös epätodelliselta katsella valokuvia joissa olen kalju,sairas ja turvoksissa.Tarvitsen vielä aikaa pureskella tätä..
Varmasti vielä torjun asoitaja hyvä niin koska se suojaa minua.
Olen myös Femarilainen,voin suht hyvin,mutta halut ovat kyllä aika kateissa.mietin sitä välillä,että muuttuuko tämä asia?
Kultsikki
kultsikki | 21.11.2010 klo 10:35:13