Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tänään kuulin, että hoidot olisi syytä lopettaa
Miten millään saan perheelleni tai itselleni vähäisenkin joulumielen. Tänään menin viattomasti kuulemaan hoitojen jatkamisesta ja lääkäri (tämän tapasin ensimmäisen kerran) kertoi, että hoitoja ei enää kannata jatkaa. Minulla on ollut suolen vetämisongelmia, ilmeisesti syöpä on levinnyt ylävatsaan. Suoleen laitettiin juuri verkko avaamaan tukosta, mutta silti osa ongelmista on jatkunut. Painokin pudonnut paljon ja ruokahalu mennyt. Periksi en vielä kuitenkaan halua antaa.Olen saanut yli 60 hoitoa, 8. hoitolinja on menossa, mutta olen silti ollut aktiivinen ja työelämässä. Tapauksissani on kuulemma keskimäärin pari kuukautta elinaikaa! Tähän pitäisi nyt sopeutua, lääkäri kehotti.
Olemme itkeneet uutista koko päivän. Onko ketään, jolla olisi ollut vastaavaa? Miten selvisitte? Pitääkö sopeutua?
Onerva
Mieli maassa
- Tänään kuulin, että hoidot olisi syytä lopettaaOnerva
- Re: Tänään kuulin, että hoidot olisi syytä lopettaaPikku-höpäkkä