Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HERCEPTIN! TRASTUTSUMABI!
Minulle tarjottiin myös mahdollisuutta osallistua tutkimukseen, annettiin infoa oikein professorin suulla. Vkln asiaa pohdittuani suostuin mukaan. Tutkimukseenhan otetaan 3000 her2-positiivista leikattua rintasyöpäpotilasta, joiden syöpä ei ole levinnyt. Keskusteluissa ja materiaalissa korostettiin, ettei siitä välttämättä saa mitään henkilökohtaista hyötyä - ehkä pelkästään haittoja, mutta ajattelin viimekädessä auttavani ehkä tulevia her2-positiiviseen rintasyöpään sairastuvia.( Vaakakupissa painoi, että minulla on kaksi tytärtä ja kolme nuorempaa sisarta) Arpa valitsi minut ryhmään, jossa trastutsumabia annetaan vuoden ajan. Mutta kuten toisaalla jo kerroinkin, taxotere aiheutti minulle välittömästi allergisen reaktion, joten sitä ei minulle voida käyttää ja putosin sen myötä myös pois tutkimuksesta. Harmittaahan se tietysti, kun olin "vaivalla" saanut tehtyä päätökseni. Hoidon suhteen uskon, että saan joka tapauksessa parhaan mahdollisen hoidon.- HERCEPTIN! TRASTUTSUMABI!perrectum
- Re: HERCEPTIN! TRASTUTSUMABI!Karhutar
- Re: HERCEPTIN! TRASTUTSUMABI!pienetsanat