Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pelokas
Hei Sirmu,itse sain viime vuonna 13.5. tietää, että minulla on rintasyöpä, odottelin häitäni, en rintasyöpädiagnoosia. Kaasonikin totesi, että ei tällainen kyllä pitänyt kuulua sopimukseen, itkin, että haudatkaa minut edes morsiuspukuun, jollen ehdi sitä muuten käyttää. 30.5. minut leikattiin ensimmäistä kertaa, luulten, että kainalot ovat puhtaat. 26.6. olivat siviilivihkimiset ja 28.6. kirkossa häiden siunaus, sieltä häämatkalle Budapestiin, tulin häämatkalta suoraan kontrolliin, kainalosta olikin löytynyt 2 mikrometastaasia, uusi leikkaus, jossa kainalo tyhjennettin, tämä kierros selvittiin puhtain paperein, mutta syövän esiaste olikin muuttunut syöväksi ja edessä sytot. Lokakuussa aloitin sytöt, 3 cef + 3 taxoterea, vedin liikuntaryhmiä 15 tuntia viikossa, öisin jaoin aamulehteä, en ollut lainkaan sairaslomalla, en saanut cefistä mitään oireita, taxoteresta lihaskipuja, mutta nekin kesti Neulastan avulla vain pari päivää. Hiukseni harvenivat, mutta eivät lähteneet niin, että olisin tarvinnut peruukkia. Eli jos joudut hoitoihin, älä pelkää niitä, pidä kuntosi korkealla, liiku paljon, syö terveellisesti ja nauti elämästäsi, niin huomaat, että ne ovat ohi ennenkuin huomaatkaan. Nyt Tamofenia reilu 3 viikkoa ja vielä ei mitään oireita. Jos vuosi oireitta, alamme yrittämään lasta, eli ne vuoden takaiset kyyneleet ovat kuivuneet niihin iloihin ja riemuihin, joita olen saanut kokea tämän vuoden aikana. Halaus Sinulle!
- Pelokassirmu
- Re: PelokasNeela
- Re: Pelokassirmu
- Re: PelokasCherry
- Re: PelokasCherry
- Re: PelokasNeela
- Re: PelokasUntuvikko
- Re: PelokasKarhutar
- Re: PelokasKarhutar