Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mimmoista käden turvotusta??

Mä huomasin n 4 kk leikkauksesta turvotuksen, oli max 1 cm jossain kohdin, min 0,5 cm taas paikoin, turvotus oli ja on kämmenestä kainalon alle. Sattui olemaan syton aikainen lääkärikäynti ja sain lähetteen syöpiksen fysioterapeutille ja häneltä taas maksusitoumuksen tukihihaan.

Pidän hihaa joka päivä aamusta iltaan ja jumpan teen illalla, kun olen jo töissä. Aamulla on tekeminen, että saan itseni ajoissa juna-asemalle (kiitos tamon yöoireiden). Työt teen tietsikalla. Töissä koetan muistaa jumpata kättä kävellessäni faxille, kopioimaan tai kahvihuoneeseen. Sauvakävely kuuluu ohjelmistoon ainakin 1 krt/vko. Kävelen aika paljon, lempilaji, mutta en aina halua sauvoa.

Koska turvotus ei ole lisääntynyt työhönmenon jälkeen, tukihiha ja jumppani lienevät kohdallaan. Kämmentä on pyydetty tarkkailemaan, mutta toivon välttyväni hanskalta.

Tukihiha ei ole rassannut yhtään - ehkä siksikään, kun olen nähnyt käden jota piti kannatella toisella kädellä, kun oli niin turvonnut.
piikup | 31.5.2013 klo 21:33:18