Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Vielä Tamofeenin sivuoireista

Hei!

Kyselin tuossa jo aiemmin onko Tamofeeni-lääkitys aiheuttanut heikottavaa oloa. Minulla alkoi sädetys viikko sitten ja Tamofeeni-lääkitys. Kysyin lääkäriltä voiko tämä johtua vielä sytostaattihoidoista? Lääkäri käski lopettaa tamofeenin syömisen, että selviää johtuuko niistä. Tämä minun heikotus on todellakin sitä lajia, että en voi kuin maata. Onneksi pääsen omalla autolla nippa nappa sädetykseen. Yleisissä kulkuneuvvoissa varmaan kupsahtaisin. Elämäntavat ovat muuten niin terveelliset kun olla voi.

Olen valmistautunut positiivisesti Tamofeenilääkitykseen, koska rintasyöpäni on erittäin hormoonipositiivinen - että ei todellakaan ole henkistä lajia. Kolesterolilääkitys on ollut jo muutaman vuoden enkä ole kuullu että tästä yhdistelmästä johtuisi.

Säteen hoitaja mainitsi että vaihtoehtolääkekin löytyy, en vai ole ikinä kuullut siitä vaikka olen selaillut tätä kekustelupalstaa takaperoisesti. Kai tuo kohta selviää mutta kun haluais tietoa heti :o

Apuva!
vapisten Poppy
poppy | 30.7.2008 klo 13:49:01