Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Muuttiko syöpä elämäsi arvoja?
Hei!Kyllä syöpä varmaan muuttaa jokaista jonkin verran. Itse olen alkanut miettiä että ne haaveet joita ajatteli toteuttaa muutaman vuoden päästä pitäisi tehdä jo nyt mahdollisimman pian.
En pelkää että elämä oli tässä, vaan tajuaa että elämä on kuitenkin rajallinen. Emme voi tietää tulevaa ja elämästä tulee nauttia tässä ja nyt.
Emme todellakaan ole korvaamattomia työssämme, aina löytyy joku joka tekee sen puolestamme. Työstä pitäisi pystyä nauttimaan, eikä sen pitäisi aiheuttaa stressiä. Työ ei saisi kulkea mukana kotiin vapaa-ajalle, monella se vaan tulee kotiin ja uniinkin..valitettavasti.
Minä nautin tästä sairasloma-ajasta, vaikkei olekaan mukava sairastaa syöpää mutta huomaan että nukun paremmin ja verenpaineeni on laskenut normaaliin, vaikka se ennen töissä ollessa oli niin korkea että olisin ollut kohta lääkityksellä!
Ymmärrän siis hyvin sitä ettet kaipaa töihin. Sairasta vain hyvällä omallatunnolla niin minäkin teen, kyllä me niitä töitä vielä ehditään tehdä!
Aurinkoisin terveisin Anna52
- Re: Muuttiko syöpä elämäsi arvoja?Anna52
- Re: Muuttiko syöpä elämäsi arvoja?Syysnainen