Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja kuukautiset
Hei taas Kevätmieli!Mä taistelin juuri noiden samojen ajatusten kanssa. Mulla ei jatkettu zoladexiä ja hormonitoimintani palautui. Zoladex laitetaan sitten jos kuukautiset runsaat. Mulla tosin hormonikierukka, joten mäkään en tiedä onko riittävä. Mulle vastasi näihin kysymyksiini meidän lääkäri, joka tekee siellä yliopiston puolella tutkimusta aiheesta. Hän sanoi että hormonipositiivisen syövän hoidossa on tärkeintä että hoitojen aikana hormonitoiminta on ajettu alas, jolloin syöpä ei ole saanut ravintoa. Minunkin tapauksessa zolakexistä ei olisi nähtävästi muuta kuin haittaa. Mun tärkein hoitoni tällähetkellä on herceptiini ja mun tapauksessani ennusteen kannalta on hyvä että löytyy her2+.
Alun hormoniryöpyn jälkeen olen huomannut että tamofen kuitenkin on laskenut hormonimäärää. Sitä ei voi testata muuten kuin tamofenin pidemmällä tauolla, joten en halua moiseen ryhtyä vaan luotan tuntemuksiin. Hyvää vuodenvaihdetta! Tepa
- Tamofen ja kuukautisetkevätmieli
- Re: Tamofen ja kuukautisettepa
- Re: Tamofen ja kuukautisetKarhutar
- Re: Tamofen ja kuukautisetkevätmieli