Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

tupakasta eroon

Aloitin Champix-lääkityksen tupakoinnin lopettamiseksi. olin ajatellut että se pari viikkoa ennen sädehoitoa olisi hyvä aloitusajankohta. Maanantaina otin yhden pillerin, päivän aikana huomasin että tulin jotenkin oudoksi, saamattomaksi. Seuraavana päivänä otin toisen, eikä kestänyt kuin hetken kun olin kuin haavanlehti. Olisin voinut pillahtaa itkuun koska vaan. En voinut mennä ihmisten ilmoille. Itketti vaan mutta vaikka itselleni luvan annoin, itku ei tullut. Siinä vireessä ei pystynyt tekemään mitään. Kolmantena päivänä olisi pitänyt ottaa edelleen yksi pilleri, sen jälkeen kaksi päivässä. Ei tullut mieleenikään jatkaa kuuria edes kolmanteen päivään. Kaksi päivässä olisi taatusti tuonut niitä itsetuhoisia ajatuksia, joita sivuvaikutuksissa mainitaan! Ihan selvästi MINÄ en ollut masentunut, se vaikutus tuli itseni ulkopuolelta. Ei missään tapauksessa sopinut minulle. Harmittaa, sillä hinta oli kaamea; 107euroa 4 viikkoa ja jatkopakkaus 199,- !! En edes uskaltaisi tarjota niitä kenellekään, ettei harteilleni tulisi kenenkään itsetuhoajatukset! Tupakasta pitäisi silti jotenkin päästä eroon..
raija62v | 23.2.2013 klo 19:29:15